Kort paus

Hej!
Nu är jag tillbaka efter min korta paus :) Har det varit olidligt? Ni anar inte hur mycket konserter och grejs jag har varit på :P I lördags, söndags och måndags var det konserter med dansen, i morgon är det genrep med kulturprofilen och så är det pianouppvisning i morgon också :) Sen på måndag blir det två uppvisningar med kulturprofilen. Sen blir det öva till skolavslutningen där jag ska spela piano :) Även om skolavslutningen inte är en jättestor grej så vill man ju endå vara bra eller hur :) Jag ska spela the meadow från New moon :) Men jag antar att jag måste bygga upp besökarantalet en aning... Alla försvann ju under min lilla paus :(
Mer inlägg kommer snart :)
Kramar från er Felicia :)

Kommentarer
Postat av: Clara, en vän med falskt namn

Med kulturprofilen ska vi ha tre(!!!) uppvisningar,

f-2, 3-5 (och kanske 6-9 är där också) :D



och på dansen hade vi ingen uppvisning på lördagen, det var genrep (som några andra som dansade kollade på),

2011-05-28 @ 10:24:10
Postat av: Clara, en vän med falskt namn

Med kulturprofilen ska vi ha tre(!!!) uppvisningar,

f-2, 3-5 (och kanske 6-9 är där också) :D



och på dansen hade vi ingen uppvisning på lördagen, det var genrep (som några andra som dansade kollade på),

2011-05-28 @ 10:24:34
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-08-31 @ 20:55:03
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0