Ridning med syrran :)+ 10 saker du inte visste om mig :)

Nu ska jag till stallet med syrran :) Ska bli roligt :)
Nu, 10 saker du inte visste om mig!
  1. Jag fyller år den 4/5 (4 maj)
  2. Jag har en syster och en bror
  3. Jag älskar att cyckla och vara ute
  4. Vi har en egen hemmabio hemma
  5. Jag älskar att rita
  6. Inte för att skryta men jag är också ganska bra på att rita :P
  7. Jag spelar piano (låtar som river flows och paint it black mfl)
  8. Jag har haft en annan blogg som för tillfället är pausad (http://Twilighteclipse.blogg.se)
  9. Jag gillar att gå på picknick i det gröna :P
  10. Jag har gått på karate men slutade efter ett tag för att börja på dans i stället :)
Visste du allt det om mig?

Kommentarer
Postat av: Lolloo

Nästan.. =D

2011-04-09 @ 11:53:58
Postat av: Felicia

Visste jag inte :)

2011-04-09 @ 18:06:39
URL: http://teenmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0