Cool blogg om Justin Bieber

Hej!

Jag och min kompis ska göra länkbyten :)
Jag lovar, hennes blogg är jättefin (jag fixade design och header till den :P) och hon har till och med varit på konsert i Danmark (Justin Bieber konsert :) så hon vet hur Justin är :) Dom bodde på samma hotell :) Hur coolt är inte det!?

Jaja, besök hennes blogg :)
Love Bieber love

Ps. Jag är hemma hos henne nu och jag lovar att bomba bloggen med inlägg när jag kommer hem :) Då ska jag berätta vem som kommer hem till mig, vad som har hänt med min förstörda arm, vad jag och Lovisa har gjort i dag, vad jag har gjort i skolan, mm :) Så kika in vid typ nioiden i morgon bitti :)

Kommentarer
Postat av: emmabs

cool bakrund på bloggen!

2011-04-08 @ 18:18:47
URL: http://emmaborg.blogg.se/
Postat av: Clara,

Nu är klokan 20.38, och jag ser inget!

2011-04-08 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0