Ledsen!

Hej!

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat i dag, men jag har varit hos tandläkaren med min syster och sen var vi och handlade, jag har blivit jagad av en fan-skara på ca 20 - 30 pers och det har varit en sjuk men rolig dag (hittills)! Men nu är jag här och jag ska berätta allt!

Okej jag fick stiga upp jättetidigt (kvart över sju) för att hinna med mormor och Olivia till tandläkaren. Ja, jag var JÄTTETRÖTT! Jag kom knappt ur sängen!

Jaja, väl uppe gick jag ner och åt frukost. Mackor och oboy blev det :) Gött! När jag klätt på mig och ätit så åkte vi till Olivias och Alexanders dagis och hämtade Olivia. När vi kommit till tandläkaren så fick vi vänta JÄTTELÄNGE! :( Jobbigt! Aja, när vi kom in så plastade tandläkaren Olivias tänder och hon var JÄTTEDUKTIG! När vi åkte tillbaka till dagiset så var Alexander och hans kompisar ute. Han sprang fram till mig och kramade mig. Olivias kompisar var också ute. Helt plötsligt hörde jag Alexander ropa: "PÅ HENNE!". Jag vände mig om för att se att det sprang massa barn mot mig! Både Olivias kompisar och Alexanders. Ha! De jagade mig jättelänge! Sen ville dom leka katt och råtta men då skulle jag åka. Vi åkte och handlade och sen åkte vi hem. Väl hemma fikade vi och nu sitter jag här och sammanfattar min dag :)
VIKTIG FRÅGA!

Finns det någon som läser och följer min blogg?

Kommentarer
Postat av: Natalie

japp jag:D

2011-04-19 @ 13:09:24
Postat av: Maja

Jag följer! Din blogg är GRYM!!!!

2011-04-19 @ 13:28:13
Postat av: Felicia

Jag brukar läsa din blogg :)

2011-04-19 @ 13:34:38
Postat av: Mickan

Jag gör det!!!!!! :)

2011-04-19 @ 17:54:13
Postat av: Emelie

Bloggsvartävlingen är avslutad, in och kolla om det var du som vann! Tack för du deltog ♥

2011-04-19 @ 20:54:25
URL: http://eikj.blogg.se/
Postat av: M e l i n d a

jag brukar titta in då o då :)

2011-04-19 @ 20:59:27
URL: http://itismelinda.blogg.se/
Postat av: J

Haha söta barn! Låter som en rolig dag :)

Allt bra med dig?

2011-04-20 @ 09:15:16
URL: http://jensikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0